Thursday, January 1, 2015

Phero-X Pheromone(kedaipheromone.com)


Phero-X Pheromones, Teknik Pemikat Wanita

cinta
Phero-x Pheromone
Flirt“Bayangkan ANDA Boleh Membuatkan Wanita Terus Merasakan Adanya Daya Tarikan Seksual Kepada Anda!”
  1. Bagaimana jika ANDA menghampiri seorang wanita dan dia terus merasakan ada perasaan tertarik kepada ANDA?
  2. Bagaimana jika dia lebih MERASA RELAKS dan PERCAYA ketika bersama anda?
  3. Bagaimana jika dia TERTARIK kepada ANDA tanpa SEBAB LOGIK?
  4. Bagaimana jika lelaki lain cemburu, tetapi MENGAGUMI KEJAYAAN anda dengan wanita?

MAKLUMAT MENGENAI PHERO-X PHEROMONE

Phero-X Pheromones Digunakan Dalam Pelbagai Situasi & Keadaan :-
  • Berkerja & Bisnes…
  • Dating…
  • Clubs & Hotel…
  • Persahabatan…
  • Konfiden…
Phero-X Pheromone bukanlah minyak pengasih yang berunsurkan perkara negatif. Kesan ke atas setiap individu akan berbeza-beza. Phero-X digunakan secara saintifik untuk memikat wanita. Produk Phero-X dihasilkan oleh makmal Morgan Labs LLC. Produk ini tidak mengandungi bahan berasas haiwan. Digunakan secara luaran untuk meningkatkan keterampilan diri anda.

women-flirtPHERO-X PHEROMONE AMAT SESUAI DIGUNAKAN :-

1. Memikat Wanita
2. Membuatkan Wanita Rasa Tertarik
3. Memberikan Anda Daya Aura Bau “Kejantanan” Yang Unik
4. Membuatkan Lelaki & Wanita Tahu Kehadiran Anda
5. Menyesuaikan “Chemistry” Anda Dengan Orang Sekeliling
6. Membuat Minda Bawah Sedar Orang Sekeliling Anda Jadi Positif
7. Meningkatkan Hormon Kelelakian Anda Secara Luaran!

GABUNGAN 8 PHEROMONE MANUSIA

  • morgan-labs-1Androstenone – Enhances the perception of male dominance. Causes sexual arousal in women. May cause aggression in some males, however this characteristic is “buffered”.
  • Androstanone – “Buffers” the potentially objectionable reaction to androstenes, powerfully reinforces the social effects. Causes women to engage in sexually promiscuous conversation.
  • Androsterone – Reinforces characteristics of androstenone. Promotes the sense of “trust” with potential mates. Lacks the aggressive dominance profile seen with androstenone.
  • Androstenol  – Social pheromone which elicits a strong social-lubricant effect, and reduces inhibitions. When combined with certain pheromones, opens the door to sexual arousal.
  • Dehydroisoandrosterone * – Androgynous pheromone that has mild pheromonal effects alone. When combined with certain pheromones, uniquely reinforces the effect and character of each. Also is a fixative that moderates odor and promotes the linear time release of pheromones into the air.
  • Epoxyestratrienol * – Novel and proprietary pheromone. Structure is based upon a modified 16,17-epoxy-estratrien compound which has been investigated for use to alleviate a woman’s irritability during ovulation. Demonstrates strong pheromonal effects.
  • Tetrahydrodeoxycorticosterone * – Novel and proprietary pheromone. Modified corticosteroid which lacks systemic corticosteroidal or endocrinological effects. Demonstrates extremely powerful “pheromone-like” activity. Continues to exert pheromone like effects for up to several hours after exposure, whereas androstenes lose effect within minutes.
  • Oxytocin Analog * – Is a modified peptide based upon Oxytocin. Creates strong feelings of trust and deep connection. Demonstrates approximately 60,000% greater affinity vs. Oxytocin. Both compounds have large heavy molecules weights exceeding 1000 grams/mole. Therefore, the minute quantities of airborne Oxytocin cause negligible results. Using a far more powerful analog of Oxytocin ensures that the minute airborne quantities elicit substantial pheromonal results. Patent pending. Licensed Morgan Labs LLC.

TENTANG PHEROMONE

 VNO (Vomeronasal)
Phero-x Pheromone
Pheromone adalah sel hormon yang hanya boleh di kesan oleh organ yang terdapat di pangkal hidung yang di panggil VNO (Vomeronasal). Apabila organ VNO tersebut mengesan kehadiran pheromone, ia seterusnya akan menghantar respon seksual signal ke otak seterusnya membuatkan orang yang berapa berdekatan persekitaran anda menjadi lebih positif dan lebih mesra.

BERITA KEJAYAAN PELANGGAN

Kesan penggunaan Phero-X akan berbeza untuk setiap individu.
Gunalah sekerap yang mungkin.
____________________________________________________________________________
BERITA KEJAYAAN PELANGGAN
Phero-x Pheromone
“Pada satu petang lepas main bola,,, tengah rilek-rilek nak minum air… 5 orang member datang tanya… Eh.. kau pakai minyak wangi apa???  Saya kata takdelah… mana pakai minyak wangi… peluh kut! Itulah pengalaman saya mengggunakan Phero-X dalam masa 2 bulan ni…” – Kamal
“Ni pengalaman real yang saya alami…. dalam pukul 12 tengahari… ketika waktu LUNCH’ saya menerima panggilan dari seorang secret admirer… dia kata minat sangat dengan saya dan nak jumpa… alih-alih tengok.. rupanya awek department sebelah jerr… hingga kini saya dah couple dengan dia… pernah saya tanya??? awak syok kat saya sebab apa??? dia kata adalaaahhh… emmm… Saya tahu.. ni mesti Phero-X punya penangan” – Zainuddin
“Pengalaman saya tidaklah seseronok mana, tapi memang saya perasan… saya drive dari rumah, lepas tu parking. Naik Monorail ke tempat kerja… dalam monorail… kadang-kadang penuh sendat, kadang-kadang lapang… apa yang saya perasan memang.. eye contact cukup banyak… Saya perasan,,, pompuan-pompuan ni yang lebih-lebih, siap gesel-gesel punggung lagi… ” – Anthony
“Buka jer penutup Phero-X… satu ofis bau dia jeee… 8 orang keruyun nak tau apa bendanya Phero-X ni… cepat-cepat saya sorok… diorang tanya… weh bau apa nih??? Aku diam jer… buat-buat tak tahu” – Saiful
“Memang saya perasan bau dia tahan lama,,, 12 jam pun masih ada,,, dah mandi pakai sabun pun ada tinggal saki-baki. bau dia makin lama… makin sedap…!!!” – Kefli
“Setiap kali keluar rumah jer… bini ty… bang nak pergi mana tuh? bang balik pukul berapa??? Saya dapat hidu kerisauan isteri saya… Sejak-sejak pakai pheromone Phero-X ni… makin risau pulak isteri saya terhadap saya” – Kamarudin
“Dalam sminggu pakai Phero-X… sy dapat satu idea… apa kata jika sy suruh member sy guna… saja nak tengok result dari eksperimen saya… member saya ni pun pakailah Phero-X untuk sebulan… memang saya nampak sendiri… beliau nampak lebih memikat.. sebab budak-budak pompuan tempat saya kerja asyik tanya Amir je.. sikit-sikit Amir.. sikit-skit Amir… memang saya nampak Amir lebih macho mungkin sebab Phero-X yang saya pinjamkan… Dan saya dapati bau Amir memang mengancam! sebab pagi-pagi masuk kerja… bau diaaa…. fuhhhh!!! satu lift… satu ofis bau!” – Anuar
“Saya titis Phero-X dalam 2 titis kat seat kereta saya…. . awek-awek saya puji… Eh kereta you ni pakai apa??? wangi semacam je… bestlah bau dia.. ” – Kheirul
“Sales & jualan saya makin meningkat, saya dapati pelanggan-pelanggan, lebih-lebih lagi wanita… senang betul nak close’ … Apa yang boleh saya cakap, syabas…. dan thank you dengan produk pheromones Phero-X ni… TQ!” – Daniel Qudsi
wangi
Phero-x Pheromone

CARA MENGGUNAKAN PHERO-X PHEROMONE

Hormon Pemikat Wanita Dan Aura Kejantanan Phero-X Pheromones. Tidak kira tua atau muda, anda akan rasai “Getaran & Aura” Gunalah setitis Phero-X pada nadi tangan dan leher anda, secepat 17 saat sahaja, ia akan berkekalan sehingga 6 jam lamanya. Dengan aura Kejantanan’ yang tinggi, anda dapat memberikan rasa percaya terhadap setiap orang yang anda temui.
Sesuai untuk memikat orang tersayang, meningkatkan aura keterampilan anda. Amat sesuai untuk golongan kenamaan dan businessmen’ yang sering menemui pelanggan atau individu yang sering bersosial seperti anda.
Pasti memang sukar untuk dikupas secara terperinci kesan-kesan penggunaan pewangi berhormon kerana terlalu banyak jenama dalam pasaran. Tetapi secara terbuka, kami ingin nyatakan, setelah kami mencuba sendiri produk keluaran Morgan Labs dari Rusia, iaitu Phero-X Pheromones memang paling membanggakan! Ia menjadi pelopor kepada produk-produk pewangi hormon yang ada dalam pasaran sekarang ini.
Memikat Wanita
Phero-x Pheromone



admin Web Developer

No comments :

Post a Comment